KONTAKT

Potřebujete poradit?
+420 725 156 188

NOVINKY

arr3Přidej se k nám              Hledáte nového koníčka? Hledáte přivýdělek? Chcete se zapojit do smysluplného... arr3Týden opravdových plen 2018Každoroční oslava látkových plen, Týden opravdových plen, je tu.  Opravdové pleny Bamboolik kolekce... arr3NOVINKY na eshopuZásoby na eshopu se tenčí! Právě probíhá doprodej některého zboží, na něčem visí i velká sleva  A... arr3Mateřská dovolená od 9.11.2017Milé maminky, milí tatínci... od 9.11.2017 čerpám mateřskou dovolenou a nějaký čas se budu věnovat... arr3Podpora pěstounských rodinBamboolik podporuje pěstounské rodiny, pokud jste jedním z nich nebo nějakého znáte, můžete se na...

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 403 Kč
skladem
naše cena 270 Kč
skladem


Formulář pro uplatnění reklamace

Formulář pro uplatnění reklamace

(vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím).

Adresát: Veronika Brigita Milotová se sídlem Evropská 45, Praha 6, 16000

IČO 88295478

Doručovací adresa: V. B. Milotová, Evropská 45, Praha 6, 16000

Kontakty: vb.milotova@seznam.cz, tel.: +420 725 156 188

Spotřebitel:

Jméno a příjmení:

Adresa:

Telefon a e-mail:

 

Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)

Vážení,

dne(*)……………… jsem ve Vašem obchodě(*)…………………. vytvořil/la objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady (*zde je třeba vadu podrobně popsat ).

 

Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem: (*zde je třeba požadovaný způsob vyřízení podrobně popsat; například - „jelikož se jedná o odstranitelnou vadu, požaduji o opravu produktu a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů).

 

Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právu uplatnil/la, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).

 

 

 

  • Datum objednání (*)/datum obdržení (*):

  • Číslo objednávky:

  • Případné peněžní prostředky budou navráceny zpět způsobem (v případě převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu) (*):

  • Jméno a příjmení spotřebitele:

  • Adresa spotřebitele:

  • Email:

  • Telefon:

 

 

V …………………, Dne ………………

______________________________________

Jméno a příjmení spotřebitele (podpis)

Seznam příloh:

  1. Faktura za objednané zboží č. (*) ………………..

 

(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.


Obecná poučení k uplatnění reklamace

Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.

Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.

Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.

Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.

 

NjEyMm